رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

توافق با سازمان ایدرو برای سرمایه گذاری ۱۰طرح صنعتی در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:ازمطالعه ۱۰طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد تومان در استان خبر داد.

توافق با سازمان ایدرو برای سرمایه گذاری ۱۰طرح صنعتی در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش ایدرونیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:با مشارکت سازمان ایدرو وابسته به وزارت صنعت،معدن و تجارت،پیشنهادایجاد۱۰طرح صنعتی نسبتا متوسط با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد تومان را در دست بررسی داریم.

داریوش دیودیده با اعلام این خبر افزود:در استان تعدادی واحد تولیدی صنعتی راکد و غیرفعال هست که بخش خصوصی قادر به ایجاد راه اندازی مجدد انها را ندارند.

وی گفت:در همین راستا از مدیر محترم توسعه منطقه ای سازمان ایدرو برای برگشت انها به چرخه تولید ، دعوت کردیم به استان تشریف اوردند.

دیودیده افزود:همین طور برای ایجاد ۱۰طرح صنعتی نسبتا متوسط با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد تومان در استان با سازمان ایدرو به توافق رسیدیم و بنا نهادیم که حداکثر تا ۲۵ مرداد ماه جاری گزارش این ده طرح را اماده و در اختیار انها قرار دهیم.

وی ابراز کرد:با توجه به اینکه یکی از اولویت های سازمان ایدرو ،توسعه مناطق کمتر توسعه یافته هست و استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان های کمتر توسعه یافته هست، بهانه ای شد که از ظرفیت و امکانات این سازمان نهایت استفاده را ببریم ،ضمن اینکه استان دارای زیرساخت های فراوانی است.

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت:تحقق یافتن این برنامه ،میتوان باعث ایجاد فرصت های شغلی زیادی گردد و کمی از دغدغه های ما مسئولین کاسته شود.