- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

توافق با سازمان ایدرو برای سرمایه گذاری ۱۰طرح صنعتی در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش ایدرونیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:با مشارکت سازمان ایدرو وابسته به وزارت صنعت،معدن و تجارت،پیشنهادایجاد۱۰طرح صنعتی نسبتا متوسط با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد تومان را در دست بررسی داریم.

داریوش دیودیده با اعلام این خبر افزود:در استان تعدادی واحد تولیدی صنعتی راکد و غیرفعال هست که بخش خصوصی قادر به ایجاد راه اندازی مجدد انها را ندارند.

وی گفت:در همین راستا از مدیر محترم توسعه منطقه ای سازمان ایدرو برای برگشت انها به چرخه تولید ، دعوت کردیم به استان تشریف اوردند.

دیودیده افزود:همین طور برای ایجاد ۱۰طرح صنعتی نسبتا متوسط با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد تومان در استان با سازمان ایدرو به توافق رسیدیم و بنا نهادیم که حداکثر تا ۲۵ مرداد ماه جاری گزارش این ده طرح را اماده و در اختیار انها قرار دهیم.

وی ابراز کرد:با توجه به اینکه یکی از اولویت های سازمان ایدرو ،توسعه مناطق کمتر توسعه یافته هست و استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان های کمتر توسعه یافته هست، بهانه ای شد که از ظرفیت و امکانات این سازمان نهایت استفاده را ببریم ،ضمن اینکه استان دارای زیرساخت های فراوانی است.

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت:تحقق یافتن این برنامه ،میتوان باعث ایجاد فرصت های شغلی زیادی گردد و کمی از دغدغه های ما مسئولین کاسته شود.