با حکم معاون وزیر صمت

یک دکترای صنایع دریایی عضو هیات مدیره کشتی سازی شد

با حکم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران سلمان ضربی به عنوان عضو موظف هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران منصوب شد.

امیر بیات در مراسم معارفه ضربی که با حضور اعضای هیئت مدیره ایزوایکو برگزار شد با تاکید بر بهره‌گیری از مزیت منابع انسانی متخصص و با تجربه در شرایط خاص جنگ اقتصادی کشور ظرفیت مجتمع ایزوایکو را در حوزه تعمیر و نگهداری انواع شناورها به مثابه اندوخته ای ملی برای کمک به صنعت دریایی برشمرد و خواستار حداکثر بهره‌وری این مجتمع برای تبدیل تهدیدهای تحریم به فرصت شد.

بیات فضای ایزوایکو را با توجه به تجربه ارزشمند ساخت شناورهای اقیانوس پیما و نیز داخلی سازی تحسین برانگیز سازه های عظیم نفتی نیازمند پویایی و طراوت برای استمرار این موفقیتها توصیف کرد و افزود انتظار می‌رود هیئت مدیره و متخصصان این واحد عظیم صنعتی تحرک و پویایی مضاعف را در سال جهش تولید در کنار خلاقیت و خلق فرصت‌های جدید در دستور کار خود قرار دهند.

وی انگیزه مندی مدیران را از دلایل اصلی نوآوری و تحول دانست و اظهار امیدواری کرد شاهد بهبود و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های ایزوایکو با حضور نیروهای متخصص و تازه‌نفس باشیم.

سلمان ضربی که دکترای صنایع دریایی از دانشگاه ملی کره و مهندسی و کارشناسی ارشد مکانیک و کشتی سازی دانشگاه صنعتی شریف دارد علاوه بر مدیریت پروژه ساخت نخستین کشتی اقیانوس پیمای ایران در ایزوایکو و نیز ساخت بزرگترین نفتکش داخلی، سوابقی چون مدیریت کشتی سازی صنایع دریایی ایران (صدرا) را در کارنامه خود دارد.