- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

یک دکترای صنایع دریایی عضو هیات مدیره کشتی سازی شد

امیر بیات در مراسم معارفه ضربی که با حضور اعضای هیئت مدیره ایزوایکو برگزار شد با تاکید بر بهره‌گیری از مزیت منابع انسانی متخصص و با تجربه در شرایط خاص جنگ اقتصادی کشور ظرفیت مجتمع ایزوایکو را در حوزه تعمیر و نگهداری انواع شناورها به مثابه اندوخته ای ملی برای کمک به صنعت دریایی برشمرد و خواستار حداکثر بهره‌وری این مجتمع برای تبدیل تهدیدهای تحریم به فرصت شد.

بیات فضای ایزوایکو را با توجه به تجربه ارزشمند ساخت شناورهای اقیانوس پیما و نیز داخلی سازی تحسین برانگیز سازه های عظیم نفتی نیازمند پویایی و طراوت برای استمرار این موفقیتها توصیف کرد و افزود انتظار می‌رود هیئت مدیره و متخصصان این واحد عظیم صنعتی تحرک و پویایی مضاعف را در سال جهش تولید در کنار خلاقیت و خلق فرصت‌های جدید در دستور کار خود قرار دهند.

وی انگیزه مندی مدیران را از دلایل اصلی نوآوری و تحول دانست و اظهار امیدواری کرد شاهد بهبود و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های ایزوایکو با حضور نیروهای متخصص و تازه‌نفس باشیم.

سلمان ضربی که دکترای صنایع دریایی از دانشگاه ملی کره و مهندسی و کارشناسی ارشد مکانیک و کشتی سازی دانشگاه صنعتی شریف دارد علاوه بر مدیریت پروژه ساخت نخستین کشتی اقیانوس پیمای ایران در ایزوایکو و نیز ساخت بزرگترین نفتکش داخلی، سوابقی چون مدیریت کشتی سازی صنایع دریایی ایران (صدرا) را در کارنامه خود دارد.