Network Standards
ارائه دهنده :
ikap
عنوان مقاله :

Network Standards

ارزیابی تاثیر رضایت مشتریان و موانع ادراک شده تعویض برند بر تمایل به تعویض برند در فروش و خدمات پس از فروش
ارائه دهنده :
Hossein Shakeri Ph.D. & Sara Shakeri Ph.D
عنوان مقاله :

ارزیابی تاثیر رضایت مشتریان و موانع ادراک شده تعویض برند بر تمایل به تعویض برند در فروش و خدمات پس از فروش

Influence of Vehicle inspection on roadworthiness, environment and aftermarket activities
ارائه دهنده :
David Vayssi ریاست French Garage Equipment Manufacturer Association
عنوان مقاله :

Influence of Vehicle inspection on roadworthiness, environment and aftermarket activities

Counterfeit Parts
ارائه دهنده :
Eric Malavasi از طرف کمیته خدمات پس از فروش FIEV
عنوان مقاله :

Counterfeit Parts

automotive Value Chain
ارائه دهنده :
Hassan Gharaee
عنوان مقاله :

automotive Value Chain

Automotive Logistics expertise and new trends in Aftermarket logistics
ارائه دهنده :
Vincent Delamare مدیر بازار برای تولید کنندگان خودرو در گروه GEFCO
عنوان مقاله :

Automotive Logistics expertise and new trends in Aftermarket logistics

Strategy / Service-readiness / service-support – ZF company overview
ارائه دهنده :
Karl Heinz Brell
عنوان مقاله :

Strategy / Service-readiness / service-support – ZF company overview

اثرات اجرایی  سرویسهای ادواری پیشگیرانه( (PMبر کاهش نرخ خرابی خودروها  با تحلیل نمودار چرخه حیات )
ارائه دهنده :
علی نمکین
عنوان مقاله :

اثرات اجرایی سرویسهای ادواری پیشگیرانه( (PMبر کاهش نرخ خرابی خودروها با تحلیل نمودار چرخه حیات )