بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی برگزار می شود

سازمان مدیریت صنعتی، بیستمین همایش ملّی تعالی سازمانی، را سه شنبه یکم اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولین، مدیران ارشد و مدیران تعالی شرکت‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های این سازمان برگزار می‌کند.

به گزارش ایدرونیوز ، همایش تعالی سازمانی با تکیه بر تجارب ۲۰ دوره گذشته و با هدف ارزیابی عملکرد و دستاوردهای سازمان های دولتی و خصوصی به ویژه در حوزه کسب و کار و استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی با توجه به الگوهای تعالی سازمانی و در فضای تبادل و اشتراک تجربیات و یافته‌های مشترک برگزار می شود.

بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی با حضور و ارزیابی عملکرد سازمان‌های معتبر و شاخص فعال در حوزه‌های فولاد و صنایع معدنی، صنایع پتروشیمی، فنی مهندسی، نفت و گاز، فناوری اطلاعات، بخش عمومی، بیمه، لاستیک، کاشی و سرامیک، شیمیایی، ساختمانی، بازرگانی، حمل و نقل و خودرو برگزار می شود و از برترین شرکت کنندگان در هر بخش بر اساس ارزیابی های منطبق با شاخص های مورد نظر تقدیر می شود.

امسال تعداد ۱۹ شرکت در سطح تندیس، ۴۰ شرکت در سطح تقدیرنامه برای تعالی و ۱۵ شرکت در سطح گواهی تعهد به تعالی، و در مجموع ۷۴ شرکت اقدام به ثبت نام در ‌فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی کرده‌‌اند.

همایش تعالی سازمانی، قدیمی‌ترین و معتبرترین همایش رسمی و ملی کشور در حوزه تعالی است که علاوه بر دارا بودن نظام نامه از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، مورد تایید سازمان ملی بهره وری است.