آموزش ۵۰۰ مدیر برتر ایران در سطح جهانی

دوره تخصصی برای آموزش ۵۰۰ مدیر صنعتی در سطح جهانی در ایران برگزار می شود.

به گزارش “شاتا” رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران امروز در نشست خبری خود افزود :‌ این دوره براساس تاکید وزیر صنعت ، معدن و تجارت برگزار می شود و اجرای آن به سازمان مدیریت صنعتی واگذار شد.
منصور معظمی با بیان اینکه در تعاملات بین المللی هستیم نیازمند مدیرانی هستیم که توانایی های مدیریتی و دانش و بینش لازم را داشته باشند ، تا بتوانیم از فرصت های ایجاد شده پس از برجام به نحو مطلوب استفاده کنیم افزود: این دوره در کلاس جهانی با ۱۰۰ نفر شروع خواهد شد و در ادامه به ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

1-2

وی با اشاره به اینکه برای شرکت در این دوره آموزشی شرکت کنندگان باید حداقل ۵ سال سابقه کار مدیریتی داشته باشند و ۱۳ ویژه و شایستگی مدنظر را باید داشته باشند.
رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در ادامه از امضای ۴ قرارداد خودرویی با شرکای خارجی تا پایان امسال خبر داد و گفت : قرارداد یک شرکت خودروساز خصوصی هم با آلمانی ها در مرحله نهایی قرار دارد.
معظمی اظهار کرد : برجام یک فرصت طلایی است که باید از آن استفاده کرد و در این راستا سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه دو خودروساز داخلی قراردادهای خود را با شرکت‌های پژو سیتروئن نهایی کرد و تا پایان امسال نیز با خودروسازان مطرح اسیایی و اروپایی قراردادهایی امضا می‌کنیم.
وی با بیان اینکه کیفیت خودرو داخلی نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است و بر اساس اهداف تعیین شده موظفیم تا کیفیت تولید خودرو در کشور را به گونه‌ای ارتقا دهیم که از استانداردهای مناسب برخودار باشد افزود: موظفیم به خودروسازان اعلام کنیم این استانداردها را رعایت کنند و در این راستا با خودروسازان معتبر و صاحب نام مشارکت کنند.
معظمی بیان کرد : هم‌اکنون سهم دولت در خودروسازی ‌های داخلی از نظر تولید ۱۳ درصد، از نظر ارزش هفت درصد و از نظر ظرفیت ۱۴.۵ درصد است.
در ادامه نشست مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی نیز گفت : موسسه شریک سازمان مدیریت صنعتی در این زمینه یک موسسه عالی تجارت بین المللی و معتبر جهانی است و به شرکت کنندگان دو نوع مدرک یکی از سوی این موسسه و یکی از سوی سازمان مدیریت صنعتی اعطا می شود.
محمدی افزود : این دوره شامل چندین بخش است و دوره های تئوری به صورت کلاس ها و کارگاه های آموزشی برگزار می شود و به صورت نرم افزارهای شبیه سازی شرکت کنندگان در موقعیت چالش قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه مدیریت شایسته سطح جهانی در یک فرآیند بلند مدت اتفاق می افتد و ما بستر آنرا فراهم می کنیم افزود : مدت دوره ۱۰ ماه پیش بینی شده و حدودا ۳۲ واحد درسی را شامل می شود.