در دیدار اساتید و دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از  ایدرو مطرح شد

بررسی راهکارهای هم افزایی دانشگاه و صنعت

اساتید و دانشجویان دوره  دکتری وکارشناسی ارشد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از  سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دیدار  و با مسئولان آن گفتگو کردند.

 به گزارش ایدرو نیوز ،  در این دیدار دکتر ابوالفضل کیانی بختیاری معاون برنامه ریزی ایدرو ضمن ابلاغ خیر مقدم دکتر منصور معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان  گسترش و نوسازی صنایع ایران ، ضمن  تشریح فعالیت‌های گذشته و حال و آینده ایدرو  ، بر ضرورت پیوند میان دانشگاه و صنعت و دولت و  همچنین  شبیه‌سازی گفتمان و ادبیات میان این سه بخش تاکید نمود.

دیدار اساتید و دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از  ایدرو

دیدار اساتید و دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از  ایدرو

دکتر کیانی  با بیان اینکه تحقق اهداف و سیاست‌های کلان صنعتی و اقتصاد مقاومتی در گرو نقش آفرینی جامعه دانشگاهی و صنعت گران کشور است ، اهمیت راهکارهای ایجاد هم‌افزایی دانشگاه و صنعت را متذکر شد.

این خبر حاکی است در ادامه این دیدار مدیران و روسای ادارات سازمان به  سوالات اساتید و دانشجویان دوره  دکتری وکارشناسی ارشد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران درخصوص تاریخچه ، رسالت ، ماموریت‌ها ، برنامه‌های سازمان ، فرآیندها ، رویکردهای توسعه منابع انسانی و جذب استعدادها و مدل‌های سرمایه‌گذاری ایدرو پاسخ دادند  و در مورد راهکارهای ایجاد هم‌افزایی دانشگاه و صنعت قرار شد  بحث وتبادل نظر گردید و درپایان مقرر گردید اینگونه تبادل نظرها در آینده نزدیک توسعه یابد.