با حضور خدام امام رضا (ع) عطر رضوی در مجتمع فولاد اسفراین طنین انداز شد

با حضور خدام امام رضا (ع) عطر رضوی در مجتمع فولاد اسفراین طنین انداز شد

به گزارش ایدرونیوز ، با حضورچند تن از خدام امام رضا (ع) که حامل پرچم مقدس گنبد حرم امام رضا (ع) بودند عطر رضوی در مجتمع فولاد اسفراین طنین انداز شد .

کاروان خدام حرم رضوی در مدت حضور در شهرستان اسفراین با شرکت در مراسم جشن میلاد امام رضا در محل مسجد اعظم این شهرستان و دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا ، دیدار با بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی عصر امروز با حضور در بین کارگران مجتمع فولاد اسفراین فضای معنوی خاصی به این واحد تولیدی بخشیدند .

پرچم متبرک امام رضا (ع) که توسط خادمان مرقد مطهر آن حضرت حمل می شد در میان استقبال باشکوه و گسترده امام جمعه این شهرستان ، مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان خراسان شمالی مسوولان و کارگران مجتمع فولاد اسفراین از مقابل ساختمان اداری تا محل نماز خانه این واحد تولیدی بصورت پیاده حمل شد و کارگران این مجتمع تولیدی با متبرک کردن وجودشان به این پرچم، عشق و ارادت خود را به آفتاب هشتم و ولی نعمت خود حضرت شمس الشموس ابراز کردند .

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه اسفراین در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به کاروان حرم امام رضا(ع) بر ولایتمداری مردم در مسیر زندگی اهل بیت (ع) تاکید کرد .

در پایان این مراسم توسط خادمین حضرت رضا (ع) نشان خادمی به امام جمعه ، فرماندار و مدیر کل صنعت و معدن و تجارت و مدیر عامل مجتمع فولاد و مدیر حراست اهدا گردید و به تمامی شرکت کنندگان در این مراسم بسته های نمک متبرک حرم رضوی اهدا نمودند .

منبع : صبح اسفراین