مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پنجاهمین گردهمایی انجمن مهندسین صنایع ایران مطرح كرد:

الگوواره کسب و کار آینده برای مهندسین صنایع

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پنجاهمین گردهمایی انجمن مهندسین صنایع ایران درباره مدل های کسب و کار آینده اظهار داشت: پلتفرم‌ها اقتصاد را تسخیر خواهند کرد، در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ هر پنج برند برتر، شرکت‌های پلتفرمی بودند .

به گزارش ایدرونیوز ، ابوالفضل کیانی بختیاری گفت : در حال حاضر سرمایه‌گذارها برای پلتفرم‌ها ارزش بیشتری قائل‌اند بنحوی که در آسیا در بین ۳۶ شرکتی که بیش از یک‌میلیارد دلار ارزش دارند، ۳۱ پلتفرم وجود دارد که چیزی حدود ۸۶ درصد است؛ و در چین ۸۱ درصد شرکت‌ها پلتفرم هستند و در هند نیز از بین ۹ شرکتِ باارزش، ۸ تای آنها پلتفرم‌اند.

پنجاهمین گردهمایی انجمن مهندسین صنایع ایران

کیانی افزود: برای مدیریت پلتفرم ها صنایع به نیروی انسانی با مهارت های ویژه و متفاوت از گذشته نیاز دارند. نظام های آموزش مهندسی می باید متناسب باروندهای فناورانه همسو باشند.

دانشگاه های پلتفرمی مبتنی بر توسعه زنجیره ارزش دانشگاه، صنعت، جامعه در حال شکل گیری است. اگر دانشگاهی نتواند خود را با این تغییرات همراه و هماهنگ سازد، از بین می رود یا آسیب‌هایی جبران‌ناپذیر می‌بیند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با بیان هدف گذاری های سازمان مدیریت صنعتی برای مواجهه با انقلاب صنعتی چهارم اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی با دو بازوی مشاوره و آموزش خود تلاش دارد تا مدیران ارشد، تصمیم گیران و مدیران اجرایی را برای این تغییر آماده کند.