معاون وزير و رئيس هيئت عامل ايدرو در نشست دوره اي مدیران سازمان :

با پایش مستمر ، پیشرفت پروژه های در دست اجرا ایدرو را ارزیابی می کنیم

معاون وزیر و رییس هیئت عامل ایدرو در نشست دوره ای معاونان و مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، روند پیشرفت پروزژه های در دست اجرا سازمان را بررسی کردند.

به گزارش ایدرو نیوز ، معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو در این نشست با اشاره به اینکه تحریم ها مقوله جدیدی نیست و قبلا هم این سنگ اندازی در مسیر حرکت کشور وجود داشته ، گفت : با برنامه ریزی خلاقانه و تلاش سخت کوشانه و همگرایی توانمندی های همه بخش های کشور میتوان از این مرحله دشوار هم عبور کرد .

منصور معظمی با اشاره به نقش سازمان های توسعه ای همچون ایدرو در عبور از تنگناها و تحریم های ظالمانه گفت : ضرورت دارد به صورت ویژه و جدی تر بر راهکارهای جدید و انعطاف پذیر متمرکز شد.

نشست دوره ای مدیران سازمان

وی با اشاره به برنامه منسجم و مدون سال ۹۷ ایدرو که برپایه مطالعات و برنامه ریزی های عمیق واحدهای گوناگون تدوین شده است ، خاطر نشان کرد : با پایش مستمر ، پیشرفت پروژه ها را به صورت کمی و کیفی ارزیابی و در اجرایی شدن سریع آنها تلاش کنیم .

معظمی افزود: علاوه بر پروژه های در دست اجرا ، ۱۳پروژه در مرحله نهایی مطالعه و بررسی قرار گرفته است و برای اجرایی شدن آنها در صدد الویت بندی مناطق هستیم و هر کدام از آنها می تواند در بحث اشتعال زایی و توسعه صنایع زیر ساختی موثر باشد.

رئیس هیئت عامل ایدرو تصریح کرد : سازمان گسترش باید با پویایی و چالاکی بیشتر نقش آفرینی جدی تری در بحث های اقتصاد مقاومتی و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته ایفا کند.