رئيس هيئت عامل ايدرو :

آغاز عملیات اجرایی تامین و تولید واگن مترو شهری با همکاری شرکت پلور سبز و یک شرکت اروپایی در سه ماه دوم سال ۹۷

معظمی خاطر نشان کرد: قرارداد ۵۰۰۰ دستگاه واگن نهایی شده و در سال آینده کار اجرایی را شروع می کنیم و ثمره آن رونق روزافزون این صنعت در کشور است . 

رئیس هیئت عامل ایدرو  در بازدید از گروه صنعتی پلور سبز در شهرستان زرند استان کرمان  با اشاره به موافقنامه امضا شده میان ایدرو و طرف اروپایی جهت تامین و تولید ۹۶۰ دستگاه واگن مترو گفت : با فراهم آوردن مقدمات اجرایی  این قرار داد ، حداکثر در ۳ ماه دوم سال ۹۷ ساخت و تولید واگن اغاز می شود و کار در این مجموعه گسترش پیدا می کند .

به گزارش ایدرو نیوز ،‌ منصور معظمی با توجه به حمایت مجلس شورای اسلامی و تاکید رییس جمهور به حل مترو کلانشهرها تصریح کرد: برای مرتفع ساختن این مشکل باید از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم و سهم داخلی سازی کشور را در قرارداها و تفاهم نامه ها افزایش دهیم  .

رئیس هئیت عامل ایدرو خاطر نشان کرد: قرارداد ۵۰۰۰ دستگاه واگن نهایی شده و در سال آینده کار اجرایی را شروع می کنیم و ثمره آن رونق روزافزون این صنعت در کشور است .

معظمی در سفر یک روزه به استان کرمان از قسمت های گوناگون  کارخانه واگن سازی پلور سبز بازدید و با اعضای هیات مدیره  این شرکت دیدار و گفتگو کرد . کارخانجات واگن سازی پلور سبز، در شهرستان زرند استان کرمان واقع است .