مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران  خبر داد :

احتمال حضور IPMI  در پروژه های نفتی عراق

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران گفت: یکی از استراتژی های جدید شرکت IPMI  حضور فعال در پروژه های آتی نفت و گاز است.

به گزارش ایدور نیوز ، حسن بویری با تاکید بر این  که بایست حداکثر استفاده از مشارکت با شرکت های داخلی و در قالب همکاری مشترک و هم افزایی در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی انجام پذیرد، خاطرنشان کرد: در این خصوص نسبت به مذاکره با شرکت های مختلف داخلی از جمله مذاکره با شرکت ملی حفاری ایران در دستور کار قرار گرفت.

حسن بویری

حسن بویری

وی ادامه داد: درآینده نزدیک شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران نسبت به حضور فعال تر در مناقصات داخلی خصوصا مناقصات شرکت ملی نفت ایران ، در راستای افزایش تولید نفت و گاز حضور چشم گیری خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران درخصوص حضور در پروژه های  صنعتی نفت و گاز کشورهای منطقه نیز بیان داشت: این شرکت هم به طور مستقل و هم با مشارکت شرکت ملی حفاری ایران مذاکرات جدیدی را با شرکت های نفتی به خصوص در کشور عراق انجام داده است که اسناد مناقصه چندین پروژه از جمله پالایشگاه نفت مجنون بصره و سایر  پروژه های بالادستی دیگر تحویل داده شده است و منتظر حضور فعال در پروژه های نفتی عراق هستیم.

از جمله طرح های صنعتی و پروژه های مهم که شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران در آن مشارکت داشته و به انجام  رسانده ، می توان به توسعه میادین گازی پارس جنوبی در فازهای ۱۷، ۱۸، ۶، ۷ و ۸ و ۱۴ و همچنین پالایشگاه گاز پارسیان و GTL1000 اشاره کرد.