رئيس هيات عامل ایدرو در پايان سفر يك روزه به استان چهار محال بختياري :

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در توسعه استان مشارکت می کند

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پایان سفر یک روزه به استان چهار محال بختیاری گفت : سفر پرباری بود صبح افتتاحیه تعداد ۸۰ پروژه – ۶۵ پروژه در شهرستان شهرکرد و ۱۵ پروژه دیگر در سطح استان – مجموعا با ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه داشتیم .

به گزارش ایدرونیوز ، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پایان سفر یک روزه به استان چهار محال بختیاری گفت : سفر پرباری بود صبح افتتاحیه تعداد ۸۰ پروژه – ۶۵ پروژه در شهرستان شهرکرد و ۱۵ پروژه دیگر در سطح استان – مجموعا با ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه داشتیم .

دکتر منصور معظمی ریاست هئیت عامل ایدرو

دکتر منصور معظمی ریاست هئیت عامل ایدرو

منصور معظمی افزود : استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بالقوه فراوانی دارد که بایستی تلاش کنیم با استفاده از امکانات استان ، توانمندی استان و بیرون از استان این ظرفیت ها را به حالت بالفعل در بیاوریم .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به جلسه مشترک با استاندار ، نمایندگان استان و بخشی از صاحبان صنایع خاطر نشان کرد : در این جلسه این که سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران چه طور می تواند در توسعه استان کمک کند با دوستان ما در وزارت صنعت ، بررسی شد .

در استان مطالعاتی شده ، این مطالعات را با صاحبان صنعت مرور کردیم ، پیشنهادهایی هم ارایه شد و قرار بر این شد در ۵ پروژه مطالعات اولیه نشان می دهد که دارای توجیه اقتصادی هستند مطالعات بیشتری صورت بپذیرد . ولی به طور کلی به مردم استان قول می دهم که سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به طور قطع یقین در توسعه استان شرکت می کند.