با حضور مهندس نعمت زاده:

نخستین مرکز خدمات فناوری و کسب و کاردر شهرک فناوری اصفهان افتتاح ‌شد

نخستین مرکز تولید محصولات فناورانه و کسب و کار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک فناوری اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید

نخستین مرکز خدمات فناوری و کسب و کاردر شهرک فناوری اصفهان افتتاح ‌شد

به گزارش شاتا، این مرکزفناوری با مساحت ۸ هزار متر مربعی در شهرک فناوری اصفهان قرار دارد و حدود ۳۰ خدمت رایگان ازجمله مشاوره‌ صنعتی، تولید، پژوهشی برای صنایع دانش‌بنیان با هدف تولید محصولات های‌تک ارائه می‌کند.

در این شهرک فناوری تاکنون ۹ قرارداد به ثبت رسیده است که یکی از آنها تولید‌کننده نخستین دستگاه‌های سونوگرافی و قند خون و دستگاه‌های کنترل فشار خون در کشور است که با حضور مهندس نعمت‌زاده افتتاح شد و یک قرارداد در دست اقدام است و ۷ قرارداد دیگر نیز تا پایان سال ۹۷ به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

برای ساخت شهرک فناوری اصفهان بیش از ۸۹ میلیارد ریال اعتبار شامل ۶ ۸میلیارد ریال از اعتبارات ملی و ۲ ۱میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرک‌ها هزینه شده است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مرحله نخست این شهرک فناوری محصولات تولیدی خود را به سراسر کشور عرضه خواهد کرد تا در چشم‌اندازی ۲۰ ساله این محصولات به سراسر جهان عرضه شود.
شهرک فناوری اصفهان علاوه بر فراهم آوری زیر ساخت مناسب برای استقرار واحدهای فناور تولیدی، خدماتی و مشاوره ای با گردآوری و تجمیع اجزای دخیل در توسعه فناوری زمینه ارائه حمایت های نرم افزاری لازم جهت ایجاد کسب و کارهای تولیدی خرد، کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری های جدید را فراهم می کند.
حوزه تخصصی این شهرک فناوری مواد پیشرفته شامل پلیمر ، سرامیک ، کامپوزیت و مواد فلزی پیشرفته و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) است.
اجزای شهرک فناوری اصفهان شامل مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، مرکز خدمات عمومی و فرهنگی، مجموعه آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیق و توسعه، مجموعه کارگاه‌های نمونه سازی و واحدهای صنعتی دانش بنیان است.