رئيس هيات عامل ايدرو در بازديد اعضاي كميسيون صنايع و معادن از ايزوايكو :

هنر ما در صنایع دریایی استفاده ار حداکثر توان داخلی در تولید وتعمیرات است

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به حدود ۵ هزار کیلومتر مرز آبی کشور گفت : مرز آبی داشتن فرصتی است که هنر ما در صنایع دریایی استفاده ار حداکثر توان داخلی در تولید و تعمیرات است .

به گزارش ایدرونیوز ، منصور معظمی در بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ایزوایکو گفت : صنعت دریای ما با توجه به شرایط اقتصادی هم اشتغال زاست و هم می توان با سرمایه گذاری نه چندان زیاد بخشی قابل توجهی از اشتغال را جامع عمل می پوشاند .

رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به مشارکت شرکت ایزوایکو با شرکت کشتیرانی و شرکت نفتکش و یک شرکت خارجی تصریح کرد: کار را از تعمیرات شروع کردیم هر ساله حجم قابل توجهی از کشتی ها و شناورهای کوچک که متاسفانه در خارج از کشور تعمیر می شدند ، هم اکنون در این شرکت انجام می شود و متقاعد کردن شرکت ها برای تعمیرات در داخل و انجام خدمات تعمیراتی در داخل کشور یک فرصت است .

منصور معظمی در بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ایزوایکو

معظمی با تاکید بر ساخت کشتی های با ظرفیت های ۵۰ هزار تن در ایزوایکو گفت : این کار آغاز شده و مرحله بعدی مشارکت درقالب طراحی و ساخت کشتی در ظرفیت های بزرگ است . لیکن نکته مهم اعتماد و یک باور بین مصرف کننده ( شرکت های کشتیرانی ) و تولید کنندگان ( ایزوایکو ، صدرا و اروندان و غیره) است که باید به وجود آید و انصاف نیست از توان حداکثری آنها بهره مند نشویم.

وی افزود : خوشبختانه تفاهمی بین طرفین ایجاد شده که ان شالله آثار ان را در صنعت کشتیرانی مشاهده خواهیم کرد .