مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران:

ظرفیت و توانمندی مهندسی شرکت عظیم گسترش هرمز در کشور بی رقیب است

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران با اشاره به تعمیرات و بازسازی شناور ابوذر ۱۲۰۰ در حوضه خشک شرکت عظیم گسترش گفت : این کار برای اولین بار در کشور انجام گرفته است و ظرفیت و توانمندی مهندسی شرکت عظیم گسترش در کشور بی رقیب است .

به گزارش ایدورنیوز ، مهندس ابوالقاسم رحمانی با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای مقام معظم رهبری تصریح کرد : در بررسی های انجام شده شرکت عظیم گسترش هم از لحاظ کیفیت خدمات ، زمان و قیمت مناسب تشیخص داده شد و توانستند با بالاترین کیفیت کار را انجام دهند.

ابوالقاسم رحمانی

ابوالقاسم رحمانی

رحمانی با توجه به پروژه مدیریت های ستادی، پشتیبانی و عملیاتی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران افزود : امید است بتوانیم درخدمات و نگهداری از توانایی های عظیم گسترش استفاده کنیم و همکار ی خوبی داشته باشیم .

شناور ابوذر ۱۲۰۰حدود ۳۰ هزار تن ظرفیت دارد ودارای جرثقیل ۱۲۰۰تن است و قبلا کار لوله گذاری انجام می داد . اکنون شناورهای سی مستر و اوشنیک که از بزرگترین شناور چند منظوره عملیات فراساحلی (عملیاتی/ لوله گذار) در دنیا است این کار را انجام می دهند .

شرکت کشتی سازی عظیم گسترش هرمز به عنوان یکی از شرکت های تحت پوشش شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) است .