رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی:

ایدرو آماده همکاری تجاری سازی تحقیقات و طرح های نوین متخصصان داخلی است

منصور معظمی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یک ظرفیت بالقوه و بالفعل است، گفت: در طول این سالها جهاد دانشگاهی منشاء خدمات بسیار زیادی برای کشور بوده است.

رئیس هیات عامل ایدرو در این بازدید با استقبال از موضوع همکاری‌های مشترک گفت :در هرجای کشور توان تحقیقاتی و طرح‌های نوین حاصل پژوهش‌های متخصصان داخلی باشد، ایدرو آماده همکاری در به ثمر رساندن و تجاری سازی آن را دارد.

به گزارش ایدرو نیوز، منصور معظمی با تصریح اینکه ایدرو با جهاد دانشگاهی برای انجام یک خدمت مشترک تفاهم کرده، گفت: باید زمینه‌های همکاری را کارشناسان بررسی کنند تا بتوانیم حداکثر تا پایان امسال کار اجرایی‌مان را آغاز کنیم.

رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی

رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی

معظمی با اشاره به اینکه از وظایف ایدرو کمک به استارتاپ‌ها و صاحبان ایده است، گفت: سازمان گسترش تا کنون در اجرای حدود ۳۰ طرح از مجموعه های دانش بنیان ایدرو مشارکت کرده است و خوشبختانه اکثراً موفق بوده اند و تولیداتشان وارد بازار شده و البته جهاد دانشگاهی هم در این زمینه پیشتاز بوده است.

رئیس هیات عامل ایدرو با تاکید بر اینکه ایران دارای انبوهی از نیروهای تحصیلکرده و توانمند است، گفت: وظیفه ما آماده کرده شرایط اشتغال برای این نیروهاست.

معظمی گفت: ما نمی توانیم تحریم ها را نادیده بگیریم، اما چیزی که می تواند اثر تحریم ها را کم کند استفاده از توانمندی داخلی است.

همچنین در این نشست حمیدرضا طیبی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت‌ها و مراکز آموزشی و دانشگاهی جهاد دانشگاهی، حمایت ایدرو در زمینه به ثمر نشستن این طرح‌های تحقیقاتی را خواستار شد.

رئیس هیات عامل ایدرو در این بازدید از پژوهشکده گیاهان دارویی، مرکز ملی ذخایر ژنیتکی و زیستی ایران، مرکز مبدلها و منابع تغذیه، مرکز تخصص برق فشار قوی،  سایت مرکز دکل‌های حفاری و مرکز ماشین های الکتریکی فشار قوی در مجتمع تحقیقاتی شهدای دانشگاهی دیدن کرد.