دكتر معظمي در مراسم توديع و معارفه مديرعامل سايپا

تغییر مدیرعامل سایپا تصمیم هیئت مدیره بوده است

رئیس هیات عامل ایدرو گفت : باید به سمتی برویم که کیفیت و رضایت مردم را بدست آوریم . البته روند افزایش شاخصها  صعودی است ولی نیاز به سرعت بیشتری دارد که وظیفه مدیرعامل جدید ایجاد این سرعت است.

به گزارش ایدرونیوز ، دکتر معظمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سایپا با اشاره به اهمیت صنعت خودرو گفت : دولت در سایپا سهام حداقلی دارد ولی به عنوان یک صنعت استراتژیک ، خودروسازی می بایست مورد حمایت دولت قرار گیرد که دولت در این زمینه هر گونه همکاری دارد.

رئیس هیات عامل ایدرو افزود : باید به سمتی برویم که کیفیت و رضایت مردم را بدست آوریم . البته روند افزایش شاخصها  صعودی است ولی نیاز به سرعت بیشتری دارد که وظیفه مدیرعامل جدید ایجاد این سرعت است.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه تصمیم هیت مدیره بر تغییرمدیرعامل سایپا بوده است تصریح کرد :  وزارت صنعت معدن و تجارت در این زمینه دخالتی نداشته و علاقمندی هم ندارد دخالت کند و خوشحالیم کسی را مدیرعامل انتخاب کرده اند که رجاء واثق دارم ایشان که در صنعت خودرو موی سفید کرده و راه پیشرفت و توسعه در سایپا را با سرعت بیشتر ادامه خواهند داد.

 

معظمی گفت : اصلاح ساختار در سایپا ضروری است و به سمت چابک سازی بیشتر در سایپا باید پیش برویم که موجب افزایش تولید و بهره وری و توسعه سایپا خواهد بود.

وی با اشاره به رقبای بالقوه سایپا در بازار گفت : باید استراتژی سایپا برای کسب سهم بازار افزایش یابد.