در مراسمی با حضور معاون توسعه حمل و نقل ایدرو

مدیر عامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون توسعه حمل و نقل ایدرو، کیومرث میرزایی به عنوان مدیر عامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین معرفی شد .

مدیر عامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین معرفی شد

به گزارش ایدرو نیوز معاون توسعه حمل و نقل ایدرو با تشکر از زحمات مدیر عامل سابق مجتمع صنعتی اسفراین با اشاره به نقش توسعه ای ایدرو گفت : مهمترین اثرات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این منطقه تاسیس دو مجتمع بزرگ است که باعث رونق و شکوفایی این منطقه شده است .
بهزاد اعتمادی تصریح کرد : میرزایی از مدیران قدیمی و تلاشگر مجتمع است که سابقه درخشانی دارد .ما باید دنبال محصولات نوین با ارزش افزوده بالا باشیم تا دیگر نگرانی بابت تغییرات قیمت بازار نداشته باشیم
در ادامه کیومرث میرزایی مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین ضمن قدردانی از اعتماد رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت : در وضعیت کنونی ما دنبال ایده جدید و انگیزه هستیم.
وی با تاکید به ارج نهادن و تکریم از دانایی و مسیولیت پذیری همکاران تصریح کرد : کسانی که دانش و فناوری انجام کار دارند بر خود ترجیح دهیم و رضایت مشتری در پرداخت به موقع خرید و ارائه محصول با کیفیت در هنگام فروش داشته باشیم .
در این مراسم نیز ، خاکسار مدیر عامل سابق مجتمع صنعتی اسفراین با ارائه گزارشی از دوران مدیریت خود گفت :
در سال ۹۵ با همدلی و همیاری خوب همکاران توانستیم تولید را به ۶۳هزار تن برسانیم و صورت های مالی را از زیان به سود  تبدیل کنیم همچنین شاهد افزایش فروش و تولید روز افزون بودیم و در ۴ ماه اول ۹۶ هم ۱۰هزار تن سفارش صادراتی داشتیم که توانستیم تولید و تحویل بدهیم .