رئیس هیات عامل ایدرو در نمایشگاه بین الملی قطعات ،‌لوازم و مجموعه های خودرو عنوان کرد :

ضرورت تجمیع قطعه سازان برای رسیدن به استانداردهای جهانی

رئیس هیات عامل ایدرو : قطعه سازان برای رسیدن به استانداردهای جهانی و صادرات محصولات خود نیازمند ادغام هستند.

به گزارش ایدرو نیوز منصور معظمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی قطعات ،‌لوازم و مجموعه های خودرو گفت : در تمام قراردادهای امضا شده خودروسازها و شرکای خارجی  آنها در شروع تولید بر حسب مشارکت ، حتما سهم  ۴۰درصد است اما توجه داشته باشید هر قراردادی یک دوره زمانی تا اجرا شدن دارد .

رئیس هیات عامل ایدرو در نمایشگاه بین الملی قطعات ،‌لوازم و مجموعه های خودرو

رئیس هیات عامل ایدرو در نمایشگاه بین الملی قطعات ،‌لوازم و مجموعه های خودرو

رییس هیات عامل ایدرو در ادامه تصریح کرد :  قراردادهای خودرویی فرصتی است برای قطعه سازان و خودرو سازان و هم برای مصرف کنندگان تا بتوانند با تولید و شناخت درست ، از خودرو و محصولات با کیفیت استفاده کنند .

وی با بیان اینکه سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت بر توجه ویژه به قطعه سازان داخلی در این قراردادهاست تصریح کرد : اکنون ۱۵ قطعه ساز داخلی داریم که تولیداتشان از قابلیت صادرات برخوردار است و در قرارداد منعقده با رنو مقرر شده شمار آنها یعنی قطعه سازانی که تولیداتشان در سطح استاندارد جهانی باشد، به ۶۰ مورد برسد. در این عرصه شرکت هایی می توانند برای صادرات رقابت کنند که دارای  استاندارد جهانی و محصولات با کیفیت مبتنی بر نیاز مصرف کنندگان باشند .

معظمی با اشاره به اینکه وضعیت کسب و کار قطعه سازان چندان مناسب نبوده تصریح کرد: افزایش میزان تولید خودرو موجب بالا رفتن تعداد نیروی انسانی شده است.