رئيس هئيت عامل ايدرو در شوراي سياست گذاري سيزدهمين كنفرانس توسعه منابع انساني :

کنفرانس راهکاری های اجرایی برای رفع مشکلات این حوزه ارائه کند

در نشست شورای سیاست گذاری سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، اعضا این شورا مهمترین مسائل و محور های این همایش را بررسی کردند.

به گزارش ایدرونیوز ، رئیس هئیت عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران در نشست شورای سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با اشاره به سابقه سیزده ساله برگزاری این کنفرانس تصریح کرد : این موضوع نشان از باور و توان دست اندرکاران برگزاری این کنفرانس دارد .

نشست شورای سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

نشست شورای سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

منصورمعظمی با بیان اینکه تاکید دولت دوازدهم به استفاده هر چه بیشتر از جوانان وزنان است ، گفت : به همین خاطر کنفرانس امسال به موضوع جانشین پروری و مدیریت استعدادها با تمرکز بر نقش زنان وجوانان اختصاص پیدا کرده است .

رئیس هئیت عامل ایدرو افزود : این طلیعه خوبی است وامیدوارم این سیاست دولت در عمل به نتیجه مطلوب وخوبی برسد .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ابزار امیدواری کرد: کنفرانس سیزدهم در پایان اجلاس خود ، چند پیشنهاد اجرایی برای رفع مشکلات حوزه اداری و مدیریت منابع انسانی به دست اندرکاران ارائه کند.

در این جلسه ، دبیر سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در سخنانی با اشاره برگزاری ۱۲ دوره از این کنفرانس خاطرنشان کرد این موضوع باعث شده تا به مقوله مدیریت منابع انسانی حساسیت و وسواس بیشتری نشان داده شود و حرفه ای گری بیشتری را در این عرصه شاهد هستیم.

محمد علی محمدی با برشمردن برخی از چالش ها و دغدغه های موجود در عرصه منابع انسانی کشور گفت : این چالش ها و دغدغه ها نشان می دهد که در سال های گذشته مدیریت منابع انسانی به خوبی صورت نپذیرفته است .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد : این کنفرانس در عرصه مدیریت منابع انسانی بیش از گذشته تاثیر گذار باشد.

در این نشست حاضران در خصوص محورهای چهارگانه سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی – بین المللی ، ملی ، سازمان و حرفه ای – به تبادل نظر و ارائه دیدگاه ها پرداختند.

سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران وهمکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ، سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی را در ۱۵ و ۱۶ آبان ماه سال جاری برگزار می کند.