نشست مشترک ایدرو با هیئت صنعتی ایالت باسک اسپانیا برگزار شد

نشست مشترک هیئت صنعتی ایالت باسک اسپانیا در راستای ایجاد رابطه درازمدت همکاری‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در قالب مذاکرات دو جانبه برگزار شد.

به گزارش ایدرو نیوز، فرداد دلیری معاون صنایع پیشرفته و پروژه‌های کلان انرژی ایدرو در این نشست با تاکید بر عملیاتی کردن همکاری‌ها و ادامه مذاکرات در چارچوب حوزه‌های صنعتی مرتبط با سازمان گسترش تصریح کرد: واحدهای سازمان و شرکتهای تابعه نسبت به پیگیری موارد مدنظر طرفین اقدام کنند.

نشست مشترک ایدرو با هیئت صنعتی دولت باسک اسپانیا

نشست مشترک ایدرو با هیئت صنعتی ایالت باسک اسپانیا

در این نشست فعالیت‌های صنایع خودرو، کشتی‌سازی، ریلی، اتوماسیون صنعتی، صنایع ماشین‌سازی، صنایع پیشرفته نظیر بیوتکنولوژی و فناوری‌های نوین و کاربردهای انقلاب صنعتی چهارم در راستای تشکیل سرمایه‌گذاری مشترک به منظور تولید در کشور و صادرات به کشورهای منطقه در مذاکرات ایدرو و فعتلان صنعتی ایالت باسک اسپانیا بررسی شد. همچنین در این جلسه مقرر شد زمینه‌های قابل سرمایه‌گذاری مشترک ، شناسایی و نحوه همکاری‌ها تعیین شود.

هیئت صنعتی ایالت باسک اسپانیا که بزرگترین ایالت صنعتی آن کشور به شمار می رود، متشکل از انجمن‌های صنایع حمل و نقل، ماشین‌ابزار، نفت و گاز، صنایع پیشرفته، دریایی و فراساحل، خودرو و فولادسازی بود.