جزئیات برگزاری دومین جشنواره « وب و کسب و کار »

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وزارت صنعت جزئیات برگزاری دومین جشنواره « وب و کسب و کار » را تشریح کرد.

جزئیات برگزاری دومین جشنواره « وب و کسب و کار »

به گزارش ایدرونیوز ، اسماعیل زاده با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره “وب و کسب و کار” اظهارداشت: ارزیابی، انتخاب و معرفی وب سایت و پورتال های کارآمد و برتر، ارائه گزارش از ارزیابی، آشنایی با انواع خدمات الکترونیک در قالب وب سایت و پورتال های اینترنتی و درون سازمانی، آشناسازی مدیران فناوری اطلاعات واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری با استانداردهای رایج، خدمات الکترونیک پرکاربرد، ابزارها و فناوری های روز وب سایت ها، پورتال اینترنتی و پورتال درون سازمانی، توسعه تعامل بین بنگاه ها و تامین کنندگان پیشرو در طراحی و توسعه فرآیندهای الکترونیکی و… از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: جشنواره وب و کسب و کار دارای دو بخش اصلی است. در بخش عمومی جشنواره علاقه مندان پس از ثبت نام و پرداخت هزینه شرکت در جشنواره، امکان حضور در برنامه های جشنواره اعم از سخنرانی ها و آموزش های تخصصی و دریافت گواهینامه مربوطه، بازدید از نمایشگاه جانبی، پذیرایی و مراسم اهداء جوایز بخش مسابقه را خواهند داشت.

حضور در رویداد جشنواره وب و کسب و کار، فرصت های ارزشمندی را جهت یادگیری، تعاملات و ارتباطات و توسعه فردی و سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه وب، فضای مجازی و توسعه برخط کسب و کار در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وزارت صنعت تصریح کرد: در بخش مسابقه جشنواره، بنگاه های کسب و کاری که علاقه مند به استفاده از وب در جهت توسعه کسب و کار خود در فضای مجازی و ارتقاء و بهبود پورتال و وب سایت خود هستند با عنوان “نشان برتر تعاملات الکترونیکی” شرکت می کنند و ضمن ارزیابی و اطلاع از نقاط قوت و ضعف وب سایت خود، فرصت رقابت و دریافت “تندیس نشان برتر تعاملات الکترونیکی” را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در حقیقت، مهمترین بخش جشنواره، بخش مسابقه و رقابت بر سر دریافت نشان برتر تعاملات الکترونیکی است. هدف از این مسابقه، معطوف کردن توجه مدیران ارشد و فناوری اطلاعات در واحدهای صنعتی، معدنی و بازرگانی به وضعیت پورتال و وب سایت بنگاه تحت مسئولیت آنها، از نظر دارا بودن شرایط و قابلیتهای لازم برای پیشبرد اهداف کسب و کار بنگاه در فضای مجازی، به ویژه در عرصه تعاملات بین المللی و نیز ایجاد انگیزه برای این واحدها به سوی برنامه های توسعه کمی و کیفی در این زمینه است.

اسماعیل زاده یادآور شد: آثار برگزیده روز ۲۰ آذرماه طی مراسمی در محل سالن مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور مقامات دولتی، صاحب نظران حوزه وب و کسب وکار، اساتید دانشگاه، صاحبان بنگاه ها و کارشناسان خبره فناوری اطلاعات معرفی و تقدیر خواهند شد.