مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی :

همایش ملی تعالی سازمانی، مشوق رشد شرکت های داخلی است

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: از سال ۸۳، از ۱۲۵۰ سازمان در همایش ملی تعالی سازمانی تقدیر شده که این امر به نوعی مشوق شرکت ها در ارائه خدمات بهتر است.

به گزارش ایدرونیوز ، محمد علی محمدی در نشست خبری پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی اظهار داشت : فلسفه وجودی این جایزه بی تردید ایجاد فضایی برای رقابت بین سازمان ها و بنگاه های مختلف اعم از خصوصی و دولتی و سایر بنگاه ها است و اهدای جایزه به شرکت کنندگان در این همایش این حس را القا می کند که به فعالیت های آنها ارزش گذاشته شده است.

نشست خبری پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی

نشست خبری پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی

وی افزود: از سال ۸۳ تا به امروز ۱۲۵۰ سازمان از سازمان مدیریت صنعتی تندیس گرفته و تقدیر شده اند.

محمدی با بیان این موضوع که تا به حال فقط یک بنگاه صنعتی توانسته تندیس زرین را از آن خود کند، بیان کرد: بقیه بنگاه های شرکت کننده در این همایش در بهترین نمره کسب شده توانسته اند تندیس بلورین و نقره ای را بدست آورند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد: جنبه درون زایی در اقتصاد مقاومتی به معنای این است که آنچنان توانمندی و قابلیت خود را افزایش دهیم که بتوانیم با کیفیت مطلوب نیاز جامعه را تأمین کرده و به اشتغالزایی پایدار برسیم و بدون شک سازمان متعالی سازمانی است که از فرصت ها به نحو مطلوب بهره برداری کند.

وی ادامه داد : در بخش برون زایی اقتصاد مقاومتی به توانمندی و قابلیت رقابت در بازارهای جهانی توجه شده و سازمانی از این حیث متعالی خواهد بود که خروجی بهره وری بالاتری داشته باشد.

محمدی تاکید کرد: در سال های گذشته ۶۸ درصد بنگاه های بزرگ، ۲۲ درصد بنگاه های متوسط و ۱۱درصد بنگاه های کوچک در این رقابت شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: از بین این بنگاه ها ۶۸درصدغیر دولتی و ۳۲ درصد دولتی بوده اند و این نشان می دهد که شرکت های خصوصی تمایل بیشتری برای شرکت در این رقابت دارند.

امسال در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی که در اسفندماه برگزار می‌شود، ضمن معرفی و تقدیر از سازمان‌های سرآمد کشور، تجربیات موفق مدیریتی آن‌ها ارائه می‌شود و مدیرانی از شرکت‌های بین‌المللی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.