معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی ایدرو تشریح کرد:

چگونگی توسعه همکاری های شرکت های کره ای و ایران

معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در همایش راهکارهای هوشمند ایران و کره جنوبی، راهکارهای توسعه همکاری با شرکت های کره ای در حوزه های مختلف Hi-Tech را تشریح کرد.

به گزارش ایدرو نیوز، فرداد دلیری در این همایش ضمن معرفی ایدرو، استراتژیهای ایدرو، جهت توسعه صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور را ارائه کرد و از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌های داخلی جهت سرمایه گذاری و توسعه صنایع ICT در کشور سخن گفت.

چگونگی توسعه همکاری های شرکت های کره ای و ایران

چگونگی توسعه همکاری های شرکت های کره ای و ایران

دلیری تصریح کرد، مرکز گسترش فناوری اطلاعات(مگفا) به عنوان بازوی ایدرو در حوزه ICT عمل می کند.

 همچنین رضا باقری اصل، معاون سازمان فناوری اطلاعات و مسوول دولت الکترونیک با اشاره به ضرورت هدایت همکاری های دو جانبه در راستای ارتقاء تولید، انتقال تکنولوژی و افزایش سهم تولید نسبت به فروش محصولات کره‌ای در ایران گفت: ما می توانیم در حوزه ارائه سرویس و نرم افزار با کره همکاری نمائیم و در حال حاضر حدود ۱۶مگاپروژه در حوزه دولت هوشمند از جمله مرکز داده و سرویس های دولت الکترونیک تعریف شده است.

در این همایش سفیر کره جنوبی در تهران، درخواست توسعه همکاری‌های مشترک از طریق توسعه کسب و کارهای مشترک از جمله دولت هوشمند را مطرح کرد.

همایش راهکارهای هوشمند ایران و کره جنوبی‌(IRAN-KOREA Smart Solution Conference  ۱۸th Sep.2017 با حضور سفیر کره در ایران، سازمان ها و شرکت های فعال ایرانی(ایدرو، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت داده پرداز‌، مادیران، ماموت تلکام و …) و سازمان ها و شرکت‌های کره ای (KOTRA, POSCO ICT , Bridge Soft, KITSIA, …) ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ در تهران برگزار شد.