موفقیت شرکت مدیریت طرح های صنعتی در اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه ۱

شرکت مدیریت طرحهای صنعتی) IPMI ( موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه ۱ در رشته نفت و گازو رشته تأسیسات و تجهیزات شد.

به گزارش ایدرو نیوز، در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ، شرکت IPMI موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه ۱ در رشته نفت و گاز، پایه ۱ در رشته تأسیسات و تجهیزات و پایه ۲ در رشته ساختمان و ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور گردید.

شرکت مدیریت طرح های صنعتی

شرکت مدیریت طرح های صنعتی

اخذ رتبه های فوق باعث شده تا شرکت IPMI بتواند در مناقصه طرح احداث۵ واحد پالایشگاه میعانات گازی سیراف و مناقصه احداث پتروشیمی الفین کیان به صورت پیمانکار اجرایی کلیه دیسیپلین های ساختمان ،سیویل ، برق و ابزار دقیق و مخابرات و نصب تجهیزات، عایق و آتش ،HVAC، رنگ و داربست ، پایپینگ و NDT و سازهای فلزی حضور یابد.

همچنین اسناد مناقصه برای ۵ واحد پالایشگاهی میعانات گازی در دیسیپلین های ساختمان، سیویل ،برق و تجهیزات، عایق و آتش ،HVAC، رنگ و داربست، پایپینگ و NDT و سازه های فلزی از طرف کنسرسیوم شرکت های مهندسی و ساخت هیوندایی و دایلیم و چیودا دریافت کند.

شرکت مدیریت طرح های صنعتی همچنین درصدد اخذ گواهینامه صلاحیت مهندسین مشاور و طرح و ساخت از سازمان برنامه و بودجه است .

در این راستا تعدادی از مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی و همچنین از واحدهای مهندسی و بازرگانی این شرکت در دفتر تهران بازدید بعمل می آورند.