مدیرعامل شرکت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار خبر داد:

آمادگی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای واگذاری زمین برای استقرار واحدهای صنعتی

مدیرعامل شرکت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: با فراهم شدن زیرساخت های لازم در این منطقه، واگذاری زمین به متقاضیان و به ویژه متقاضیان ایجاد واحد‌های صنعتی با تکنولوژی پیشرفته شتاب می گیرد.

به گزارش ایدرونیوز، عبدالرضا نادری با بیان اینکه فرآیند واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری برای ایجاد واحدهای صنعتی از اواخر سال ۱۳۹۵ آغاز و تا کنون حدود ۱۲ هکتار از اراضی منطقه به سرمایه گذاران واگذار گردیده است، از آمادگی منطقه ویژه برای میزبانی از صنایع با تکنولوژی پیشرفته در رشته های گوناگون خبر داد و گفت: اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران در پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به نشانی www.garmsar-sez.ir در دسترس است.

عبدالرضا نادری

عبدالرضا نادری

نادری در خصوص اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: پروژه آماده سازی زمین و احداث معابر برای حدود ۷ کیلومتر از معابر سایت حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته و مناقصه ۱۰ کیلوتر دیگر از معابر فاز اول طرح در حال برگزاری است.
همچنین پروژه آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به منظور انتقال ۶ میلیون مترمکعب آب در سال بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و انتظار می رود تا پایان سال تکمیل گردد.
مدیرعامل شرکت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار افزود:پروژه برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تکمیل شده و احداث شبکه توزیع برق و روشنایی تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.
وی اظهار داشت: پروژه ساختمان اداری و گمرک منطقه ویژه که پایگاه اصلی برای مدیریت توسعه و بهره برداری از منطقه است پیشرفتی بیش از ۹۵ درصد دارد که انتظار می رود تا قبل از پایان شهریور ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.حصار کشی، طراحی پروژه گاز رسانی به منطقه، تامین زیرساخت ارتباطی منطقه و طرح ایجاد فضای سبز در ۴۳ هکتار از دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه در مدت یکسال گذشته است.
واقع شدن منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در مرکز کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب، از طریق بزرگراه تهران- مشهد و آزاد راه گرمسار- قم، عبور خط راه آهن سراسری از داخل منطقه ، امکان تأمین انرژی از طریق خط لوله گاز و نزدیکی به پایتخت و امکان تأمین نیروی انسانی مناسب از جمله مزیت های این منطقه برای سرمایه گذاری است.