در ديدار با رئيس ايدرو مطرح شد

درخواست معاون وزیر حمل و نقل آلمان برای همکاری در حوزه های ریلی

معاون پارلمانی وزیر حمل و نقل در دیدار با دکتر معظمی رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خواهان ایفای نقش بیشتر در پروژه های ریلی و حمل و نقل ایران شد.

به گزارش ایدرو نیوز ، این خبر حاکی از آن است خانم دوروتی بار  معاون پارلمانی وزیر حمل و نقل آلمان که در رأس هیاتی شامل اعضای هیئت مدیره چند شرکت آلمانی با دکتر معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دیدار و گفت و گو کرد، ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاریهای اقتصادی ایران و آلمان، آمادگی شرکت های  آلمانی را برای همکاری در حوزه حمل و نقل اعلام کرد.

درخواست معاون وزیر حمل و نقل آلمان برای همکاری در حوزه های ریلی

درخواست معاون وزیر حمل و نقل آلمان برای همکاری در حوزه های ریلی

در این دیدار رئیس ایدرو با توضیح مأموریت های توسعه ای سازمان گسترش  و معرفی حوزه های مختلف صنعتی فعال در آن، از حضور شرکت های آلمانی در پروژه ها به شرط استفاده از توان داخلی و همچنین پیش بینی صدور محصولات تولیدی استقبال  کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حمایت های سازمان گسترش از بخش خصوصی اظهار داشت در تفاهم نامه ها و قراردادهایی که با شرکت های خارجی امضاء شده، جایگاه مناسبی برای همکاری بخش خصوصی با شرکت های سرمایه گذار خارجی بشرط رعایت اصل  استفاده حداکثری از توان داخلی و همچنین صدور محصولات تولیدشده، در نظر گرفته شده است.

در این جلسه مقرر گردید طرفین پیشنهادهای خود را جهت پیشبرد همکاری های دوجانبه ارائه دهند.