معاون اول رئیس جمهور:

رشد و بالندگی صنعت ساخت تجهیزات نفتی در داخل کشورتوسط ایدرومایه افتخار و مباهات است

با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن وتجارت، سکوی B فاز ۱۷ پارس جنوبی راهی آبهای نیلگون خلیج فارس جهت نصب و بهره برداری شد.

رشد و بالندگی صنعت ساخت تجهیزات نفتی در داخل کشورتوسط ایدرومایه افتخار و مباهات است

به گزارش خبرنگار ایدرو نیوز، کلیه مراحل اصلی طراحی، ساخت و اتصال و نصب این سکو بوسیله کارگران و مهندسان ایرانی شرکت ایزوایکو – از شرکتهای تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران – انجام شده است.

بنا به این خبر ، دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با ابراز تشکر از زحمات پرسنل و مهندسان ایرانی مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) اظهار داشت اتصال و رشد ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت در داخل کشور مایه افتخار و مباهات است و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مدیریت ساخت داخل و تجهیزات نفتی، رشد بالنده و فزاینده ای را بدست آورده است.

لازم به ذکر است دکتر جهانگیری به همراه مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در عرشه سکو در جریان مراحل طراحی، ساخت و فعالیت های انجام شده در حوزه خودکفایی ساخت تجهیزات نفت قرار گرفته است.

بنا به این خبر، دکتر معظمی معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مورد توان ساخت داخل و تجهیزات صنعت نفت از سوی شرکت ایزوایکو بعنوان یکی از شرکتهای تابعه ایدرو توضیحاتی را ارائه کرد و مهندس رضائیان اصل مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران نیز گزارشی در مورد فعالیت ها، طرح و برنامه های این شرکت ارائه نمود.