وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از نمایشگاه AMB IRAN:

برگزاری نمایشگاه های تخصصی پس از برجام ۲ برابر افزایش داشته است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آنچه ما نیاز داریم سرمایه گذاری با هدف صادرات است که باید برای آن برنامه ریزی و تلاش شود و زمینه صادرات برای کالاهای ساخت داخل را تقویت کنیم.

به گزارش ایدرونیوز ، محمدرضا نعمت زاده در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و  صنایع فلزی تهران در شهر آفتاب با تاکید بر اینکه فقط به خاطر صادرات باید ظرفیت های جدید ایجاد کنیم گفت : صنعت پتروشیمی در سالیان گذشته با سرمایه گذاری هایی که با هدف توسعه صادرات صورت گرفت توانست بسیاری از صنایع پایین دستی خود را نیز بهرمند سازد.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از نمایشگاه AMB IRAN

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از نمایشگاه AMB IRAN

 مهندس نعمت زاده تاکید کرد: در قراردادهای منعقده مشارکت با شرکت های خارجی تاکید بر این است که بخشی از تولیدات به بازارهای خارجی صادر شود.
وی افزود: آنچه مسلم است  پس از برجام برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنعتی و غیر صنعتی دو برابر شده و اشتیاق زیاد برای برگزاری این نمایشگاه چه در داخل کشور و چه بصورت حضور تولید کنندگان داخلی در خارج از کشور فرآهم شده است.
وی در ادامه با خبر اینکه در صددیم تا با مشارکت فعالان اقتصادی نمایشگاه عظیمی در کنار فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره) احداث کنیم، افزود: البته امیدواریم که با ایجاد نمایشگاه شهر آفتاد ظرفیت نمایشگاه های تهران گسترش یابد که البته در این میان نواقصی وجود دارد که شهرداری متعهد به رفع آن است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این نمایشگاه بهترین محلی است برای ارتباط مردم و تولید کنندگان است که ضمن آشنایی با ظرفیت های یکدیگر، انعقاد قراردادهای جدید و تعاملات لازم صورت گیرد.

نمایشگاه AMB Iran تا ۵ خرداد ماه در مجتمع نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب در تهران در حال برگزاری است .