مدیرکل دفتر ماشین‌آلات صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت :

وزارت صنعت از هر رویدادی که به گسترش صنعت کمک کند ، استقبال می کند

وزارت صنعت، معدن و تجارت از هرگونه فعالیتی که به گسترش صنعت از نظر دانش فنی و فناوری کمک کند، استقبال می‌کند.

 مدیرکل دفتر ماشین‌آلات صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تشکیل نمایشگاه ای‌ام‌بی ایران هفته اول خرداد گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از هرگونه فعالیتی که به گسترش صنعت از نظر دانش فنی و فناوری کمک کند، استقبال می‌کند. وی افزود: از شرکت‌کنندگان خواستیم که حتما ماشین‌آلات را به نمایشگاه بیاورند.

مدیرکل دفتر ماشین‌آلات صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت

مدیرکل دفتر ماشین‌آلات صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت

به گزارش ایدرو نیوز ، امیرحسین شیروی افزود : همچنین سال گذشته از شرکت‌کنندگان خارجی خواسته شد که با تولیدکنندگان ماشین‌آلات داخلی در تماس بوده و در تولید با آنها مشارکت کنند و تا به حال همکاری‌های خوبی در این زمینه شکل گرفته است. مدیرکل دفتر ماشین‌آلات صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تحریم ایران در سال‌های پیش باعث شد که ایران تا حد قابل توجهی از صنعت روز دنیا عقب بماند، گفت: باید توجه داشت ابزار و ماشین‌آلات یکی از پارامترهای موثر در نرخ تمام‌شده محصول و ارتقای کیفیت آن است و دوری از فناوری روز دنیا به دلیل تحریم‌های ۱۰ساله ما را بر آن داشت تا این نمایشگاه را ترتیب دهیم.
شیروی در پایان اشاره کرد: آشنا کردن شرکت‌های آلمانی با شرایط منطقه‌ای ایران و خاورمیانه یکی دیگر از اهداف ما در تشکیل این نمایشگاه بود.
نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌ابزار و تجهیزات فلزکاری AMBIRAN2017 قرار است از دوم الی پنجم خرداد ۱۳۹۶ در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.