در 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران صورت گرفت :

نمایش توانمندی ها و ظرفیت های فنی و مهندسی ایدرو در نمایشگاه نفت ،گاز، پالایش و پتروشیمی

قابلیت ها و ظرفیت های فنی و مهندسی ایدرو و شرکت های تابعه آن با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی به نمایش درآمد.

به گزارش ایدرو نیوز، در این نمایشگاه که از ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور شرکت های معتبر و صاحب نام داخلی و خارجی برگزار شد ، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت های تابعه اش از جمله شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI)، شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، شرکت لوله گستر اسفراین و مجتمع صنعتی اسفراین، توانمندی صنعتی و مهندسی وقتی خود را به نمایش در آوردند.

نمایش توانمندی ها و ظرفیت های فنی و مهندسی ایدرو در نمایشگاه نفت ،گاز، پالایش و پتروشیمی

نمایش توانمندی ها و ظرفیت های فنی و مهندسی ایدرو در نمایشگاه نفت ،گاز، پالایش و پتروشیمی

بنابراین گزارش، در این مدت، علاوه بر ده ها تن از متخصصان و کارشناسان داخلی و خارجی و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از غرفه ایدرو و شرکت های تابعه بازدید کردند، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت، و مهندس علی کاردر  رئیس شرکت ملی نفت، مهندس شاهدایی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی نیز از غرفه ایدرو بازدید کردند.

در این بازدیدها دکتر معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو توضیحات لازم را درباره وظایف ایدرو و ماموریت های آن و همچنین پروژه های در حال احداث ایدرو و شرکتهای تابعه اش در حوزه نفت و گاز ارائه کرد.

این گزارش می افزاید در حاشیه این نمایشگاه تفاهم نامه ای در خصوص توسعه میادین سوسنگرد، چشمه خوش و پایدار غرب میان رئیس هیات عامل ایدرو و معاون توسعه و مهندسی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران امضا گردید.

گفتنی است غرفه ایدرو و شرکتهای تابعه ۱۴۰ متر مربع از فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده و جمع زیادی را از بازدیدکنندگان داخلی و خارجی جذب نمود.