طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی صورت گرفت

تجلیل از همکاران جانباز دوران دفاع مقدس در سازمان گسترش

تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با کمک و تفکر جانبازان و ایثارگران قابل تحقق است.

به گزارش ایدرونیوز، دکترکیانی بختیاری معاون برنامه ریزی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که در مراسم تجلیل از همکاران جانباز ایدرو سخن می گفت ضمن اظهار مطالب فوق با تبریک اعیاد شعبانیه و بویژه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با تجلیل از مقام جانبازان سرافراز افزود: جانبازان الگوهای عملی تفکر جهادی، اسوه های اخلاق و مجاهدت و جانفشانان بی توقع، ساده زیست و رها از تعلقات دنیوی می باشند و عطار نیشابوری چه نیکو در وصف مقام جانبازی سروده است:

تجلیل از همکاران جانباز دوران دفاع مقدس در سازمان گسترش

تجلیل از همکاران جانباز دوران دفاع مقدس در سازمان گسترش

هر که را در عشق راهی باز شد
پایکوبان آمد و جانباز شد

معاون برنامه ریزی ایدرو با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی عنوان کرد این مقوله را کسانی می توانند عملی کنند که با تفکر جهادی مأنوس بوده و شالوده شخصیتی آنان آمیزه ای از علم، اخلاق و وفاداری نسبت به کشور بوده و آرزوی احراز جایگاه نخست در ابعاد علمی، صنعتی، اقتصادی و . . . را در سر بپرورانند.

تحقق بند بند سیاست های اقتصاد مقاومتی همچون: توسعه کارآفرینیف توسعه بهره وری، توسعه دانش بنیان، توسعه ساخت داخل و . . . به کمک تفکر و اقدام شما عزیزان جانباز و ایثارگر، قابل تحقق است.
دکتر کیانی همچنین با ابراز امیدواری به پیشرفت روزافزون سازمان در ابعاد مختلف خاطرنشان کرد: همانگونه که در عرصه های جنگ جانفشانی و میدان داری نمودید، در عرصه های توسعه و پیشرفت صنعتی نیز انتظار می رود با نوآوری، خلاقیت، اقدام و عمل نقش آفرینی نمایید. در ان مراسم با اهدای هدایایی از جانبازان سرافراز تجلیل به عمل آمد.