روند مطلوب شاخص های عملیاتی بهداشت، ایمنی، محیط زیست در مجتمع صنعتی اسفراین

مدیر امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایدرو از مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت لوله گستر اسفراین بازدید کرد.

به گزارش ایدرو نیوز ،  ابتدا جلسه ای با حضور کارشناسان و مدیریت HSE فولاد اسفراین و لوله گستر اسفراین به صورت جداگانه در دفاتر ایمنی و آتش نشانی شرکت های متبوع تشکیل و ضمن آشنایی با تیم HSE در هر شرکت، سیاست های کلان ایدرو در عرصه بهداشت، ایمنی، محیط زیست جهت حضار تشریح گردید.

سپس  مدیران  امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی  مجتمع صنعتی اسفراین و لوله گستر اسفراین به ارائه گزارش عملکرد و فرایندهای اجرایی و عملیاتی  شرکت های متبوع پرداختند. در ادامه از خط تولید شرکت های متبوع بازدید و مباحث ایمنی و بهداشت در خط تولید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

براساس این بازدید ، شاخص های عملیاتی بهداشت، ایمنی، محیط زیست در مجتمع صنعتی اسفراین روند مطلوبی داشته و در حیطه هایی نظیر ارزشیابی و کنترل عوامل  زیان آور محیط کار، معاینات کارکنان، بهداشت محیط، مدیریت مواد پر مخاطره، ضریب شدت حوادث، و بازدید هایHSE  نشانگر پیشرفت  در این حوزه ها است ، در عین حال آهنگ ضریب تکرار حوادث نیاز به بهبود دارد و لازمست اقدامات پیشگیرانه در برنامه عملیاتی سال جدید لحاظ گردد.

واحد  امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی  مجتمع صنعتی اسفراین با ۲۶ نفر پرسنل فنی و مدیریتی مسئولیت صیانت از نیروی انسانی، منابع و محیط زیست شرکت را بعهده دارد.