بازدید رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  از منطقه ویژه اقتصادی  گرمسار

رئیس هیات عامل ایدرو  در بازدید از منطقه  ویژه اقتصادی گرمسار   از پیشرفت پروژه های  منطقه بازدید و  تسریع کارها را درخواست کرد .

به گزارش ایدرو نیوز ، منصور معظمی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با توجه به نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ، تسریع در کار و جذب سرمایه گذاران مولد برای افزایش تولید و افزایش اشتغال را خواستار شد .

بازدید دکتر معظمی از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

بازدید دکتر معظمی از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

معظمی افزود :  توسعه مناطق آزاد و ویژه یکی از سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است و این مناطق نقش اساسی در تولید و اشتغال دارند.

رئیس هیات عامل ایدرو از پیشرفت پروژه های احداث معابر اصلی و آب رسانی و بدق رسانی و احداث ساختمان اداری بازدید کرد و دستور مساعد برای تامین منابع مالی مورد نیاز منطقه را داد.

دکتر معظمی همچنین  بر افزایش حجم فعالیت های اجرایی و جذب سرمایه گذار در کوتاه مدت تاکید کرد. واقع شدن منطقه  ویژه اقتصادی گرمسار در مرکز کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب، از طریق بزرگراه تهران – مشهد و آزاد راه گرمسار – قم و عبور خط راه آهن سراسری از داخل منطقه ،  امکان تأمین انرژی از طریق خط لوله گاز و نزدیکی به پایتخت و امکان تأمین نیروی انسانی مناسب از جمله مزیت های  این منطقه  است که  مورد توجه سرمایه گذاران می باشد.