رئیس هيات عامل ايدرودر مراسم افتتاح شركت خودرو سازي فردا در سمنان :

اشتغال ایجاد شده در صنعت خودروسازی برای کشور اهمیت ویژه ای دارد

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه گفت : توان مهندسی در بین فارغ التحصیلان منطقه و ایجاد اشتغال نیز از نتایج این فعالت در منطقه سمنان است

به گزارش ایدرونیوز ، دکتر معظمی معاون وزیر و ریاست هیات عامل ایدرو در مراسم افتتاح شرکت خودرو سازی فردا در سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته ظرفیت تولید شرکتهای خودروسازی درسطح مناسبی بوده است گفت : سعی در تولید و راه اندازی و فعال نمودن سایتهای شهرستانی داریم که سرمایه گذاری انجام شده رابهره برداری نماییم . در این بین با استفاده از قطعه سازان منطقه که در سمنان واحد های تولیدی قطعه خودرو بزرگ و خوبی موجود است به توسعه این سایت امیدواریم.

معظمی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه گفت : توان مهندسی در بین فارغ التحصیلان منطقه و ایجاد اشتغال نیز از نتایج این فعالت در منطقه سمنان است که انشالله در توسعه آن و تکمیل ظرفیت در این سایت با تولید یکصد هزار خودرو سهم اشتغال بیشتری رقم خواهد خورد.

معظمی در پایان با اشاره به آمادگی ایدرو برای کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت : ایجاد اطمینان و همراهی حتی در جذب شریک بین المللی با توجه به اعتبار خاص ایدرو و در اختیار قرار دادن دانش خوبی که در ایدرو هست به بخش خصوصی را تعهد می کنیم به شرطی که فعالیت ارزش افزا و اشتغال زا و انتقال دانش به کشور را منجر شود.