مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در گردهمایی آغاز سال کاری 1396 :

مهم ترین دغدغه سازمان مدیریت صنعتی چابکی سازمانی به ویژه در قبال ذینفعان بیرونی است

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در گردهمایی آغاز سال کاری ۱۳۹۶ رویکردها و اهداف این سازمان را تشریح کرد .

مهم ترین دغدغه سازمان مدیریت صنعتی چابکی سازمانی  به ویژه در قبال ذینفعان بیرونی  است

به گزارش ایدرو نیوز ، محمد علی محمدی ، مهم ترین دغدغه سازمان مدیریت صنعتی را سال جاری بحث چابکی سازمانی به ویژه در قبال ذینفعان بیرونی عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید با تلاش همکاران فعالیت های سازمان روان تر انجام شده و به نتیجه برسد.
دکتر محمدی اولویت دیگر را بحث توسعه بازار عنوان کرد و گفت : بی تردید نیاز داریم برای کسب درآمد بیشتر به سوی بازارهای جدید برویم.
مدیرعامل سازمان، اولویت دیگر سال ۹۶ را بحث نوآوری اعلام کرد و اظهار داشت: توقعات جامعه روز به روز بالاتر می رود و هر موفقیتی که کسب کنیم، در توقعات مشتریان تاثیرگذار است و هر قدر سطح کیفیت و خدمات را بالا ببریم، بی تردید انتظار مشتریان بیشتر می شود و این مسابقه کیفیت، سرعت و نوآوری در ارائه خدمات مسابقه ای بی پایان است و لذا بحث “خلاقیت و ابتکار” و ایجاد فرصت برای سازمان و شبکه همکاران برای ارائه خدمات جدید، از دیگر اولویت های امسال است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : بحث آموزش های فنی ، تخصصی و حرفه ای از رویکرهای مهم امسال است و علت آن انتظار جامعه به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از سازمان است ، لذا باید تامین کننده توقعات جامعه و نیازهای آنها باشیم.
دکتر محمدی هم افزایی بین آموزش و مشاوره در سازمان مدیریت صنعتی را از وجوه تمایز سازمان مدیریت صنعتی با دیگر مراکز آموزشی و مشاوره ای دانست و ابراز امیدواری کرد که سازمان بتواند در سال ۹۶ بسته های خدمات آموزشی- مشاوره ای جدید مطابق با نیاز ذینفعان ارائه کند.