رئيس ايدرو در همايش بازرسان شرکت بازرسي و کيفيت استاندارد ايران :

موفقیت صنعت خودور کشور در گرو مشتری مداری است

براساس نتایج شاخص ارزیابی کیفی IQS، کیفیت خودروهای تولیدی در سطح جهان ۱٫۱ و شاخص کیفیت خودرو های تولیدی در ایران ۳/۶۵ درصد است

معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در همایش بازرسان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به اینکه باید برای حل مسائل و مشکلاتی مانند محیط زیست ، ترافیک و… نگاه سیستمی داشته باشیم ، گفت : اگر بپذیریم تحقق کیفیت، مسئولیت همه ماست ، آن زمان در محصولات و رفتار هایمان به بهترین شکل عمل خواهیم کرد .

به گزارش ایدرو نیوز ، دکترمنصور معظمی با بیان اینکه صنعت خودرو از فرصت پسابرجام به بهترین شکل ممکن استفاده کرده است ، تصریح کرد : در سال ۹۵ در این صنعت ۶ قرارداد نهایی شده است که از این تعداد ۳ مورد اجرایی شده و از این ۳ مورد ، یک مورد به تولید رسیده است .

رئیس هیات عامل ایدرو با تاکید براینکه اکنون برندهای مطرح جهانی برای مشارکت در ایران حضور دارند ، خاطرنشان کرد : صنعت خودروی راهی جز مشارکت بین المللی ندارد و موفقیت قراردادهای منعقده شده صد درصدی است و مردم ما از سال آینده خودروی با کیفیت بهتری سوار خواهند شد .

دکترمعظمی با اشاره به اینکه مردم از خدمات فروش و پس از فروش رضایت ندارند ، به بازرسان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت : بخشی از این موضوع به گزارش های شما ارتباط دارد و شما با ارائه درست گزارش ها به مدیران صنعت کمک کنید تا از خودروسازان بخواهند نظر مردم را تامین کنند.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به اینکه ۴۴ درصد از مدل های خودرو های تولیدی و ۶۲ درصد از تیراژ تولید کشورهای به لحاظ کیفی در رده تک ستاره قرار دارند ، تصریح کرد: در سال ۹۵ به نسبت سال ۹۴ ما شاهد رشد کیفی در صنعت خودرو هستیم .

در پایان این مراسم از بازرسان نمونه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تجلیل به عمل آمد .