سازمان مدیریت صنعتی فردا همایش مدیریت ریسک را برگزار می کند

مدیریت ریسک به دنبال آگاهی بخشی به سازمان‌ها برای مقابله با مشکلات پیش بینی نشده است.

همایش مدیریت ریسک عنوان مدیریت ریسک در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی ، حمل و نقل و ایمنی ساختمان با همکاری شرکت بین المللی مشاوره مدیریت آرتور د. لیتل ، دوم اسفند از ساعت ۱۴ الی ۱۹ در محل ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.
به گزارش ایدرو نیوز ، مدیر مشاوره مدیریت سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برگزاری این همایش گفت: باید نگاه به هزینه کرد در زمینه مدیریت ریسک و جلوگیری از حوادث جای خود را به سرمایه گذاری و سودآوری بدهد.
کامبیز جلالی‌فراهانی افزود : با افزایش و تاکید بر مدیریت ریسک، شرکت‌ها توانایی آن را خواهند داشت تا از حوادثی که آثار مخربی به همراه دارد، جلوگیری کند.
مدیر مشاوره مدیریت سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به اینکه پیشگیری در بحث حوادث نقطه کلیدی و جدی همایش محسوب می‌شود، تصریح کرد : با توجه به اتفاقات و حوادثی که در سالجاری رخ داده ، سازمان مدیریت صنعتی وظیفه خود دید تا حرکت و فعالیت جدید در زمینه پیشگیری از حوادث و مدیریت ریسک را در بین شرکت‌ها نهادینه کند.
جلالی فراهانی گفت: صنایعی که به خطر و حادثه نزدیکتر هستند، باید از روش‌ها و الگوهای مدون مدیریت ریسک استفاده کنند و هر زمان که از مدیریت ریسک و استاندارها فاصله گرفته شده اتفاق ناگواری رخ داد .