رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس در چهارمین همایش صنعت خودرو :

مجلس در جهت رفع موانع تولید و توسعه سرمایه گذاری همکاری می کند

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه مجلس در جهت رفع موانع زمینه های تولید و توسعه سرمایه گذاری همکاری ها و اقدامات لازم را به عمل آورده است گفت : باید رضایت مردم از حیث کیفیت خودرو تامین شود

مجلس در جهت رفع موانع تولید و توسعه سرمایه گذاری همکاری می کند

به گزارش ایدرونیوز ، عزیز اکبریان رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اظهار مطلب فوق با اشاره به اینکه صنایع خودرو یکی از صنایع بزرگ کشور است تصریح گرد : خودرو دیگر سرمایه نیست و بخشی از زندگی مردم شده است و لذا باید خودروهایی منطبق با خواست و رضایت مردم ارائه دهیم .

وی گفت : مجلس از تولید داخلی حمایت کرده ، موانع تولید داخل را رفع کرده اما باید بدانیم که دولت مسوولیت نخست را در این زمینه به عهده دارد و لازم است از تصدی گری خود بکاهد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه برای دستیابی به رشد مطلوب به ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز است افزود : دولت باید زیرساخت ها و زمینه های لازم به سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری و حضور در بازارهای ایران را فراهم کند.

وی با اشاره به لزوم فعال کردن مراکز تحقیق و پژوهش در حوزه خودروسازی و داشتن چشم انداز آینده گفت : توجه به کمیت و کیفیت و هم چنین صادرات بخشی از تولید داخلی به خارج ، بومی سازی قطعات و مشتری مداری بخشی از مولفه های موفقیت های حوزه خودروسازی است.