رنو به فکر افزایش کیفیت خدمات در ایران است
قائم مقام شرکت رنو در همایش صنعت خودرو اعلام کرد شفاف سازی نرخ خدمات و افزایش ارتباط با مشتری با شبکه موجود امکان پذیر است
به گزارش ایدرونیوز ، قائم مقام شرکت رنو در چهارمین همایش صنعت خودروی کشور با تاکید بر اینکه ایران ستون اصلی برای همکاری با رنو است گفت: رنو در ایران فروش خوبی دارد (٣٧ درصد از فروش رنو در خاورمیانه و اسیا بوده است) و باید گفت این مهم را مدیون طرف های شریک ایرانی است.
برنارد کامبیر با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه ها برای رنو در ایران کیفیت تولید است افزود: در ایران رفتار مشتریان در حال تغییر است در حالی که خریدها در ایران به صورت سنتی انجام میشد حالا ۵٠ درصد با روش های جدید انجام میشود . ما در بازار ایران فاصله هایی را که برای جلب رضایت مشتریان افتاده است جبران خواهیم کرد.
قائم مقام رنو ادامه با اشاره به اینکه توقع مشتریان از خدمات نرخ شفاف و کمترین زمان انجام است گفت : همه اینها نشان می دهد انطباق با این شرایط از طریق یک شبکه امکان پذیر است.
وی تصریح کرد : از این رو در ایران هم کارهای زیادی باقی است که باید در راستای رضایت بیشتر مشتریان به کمک شرکا انجام دهیم.