رنو به فکر افزایش کیفیت خدمات در ایران است

قائم مقام شرکت رنو در همایش صنعت خودرو اعلام کرد شفاف سازی نرخ خدمات و افزایش ارتباط با مشتری با شبکه موجود امکان پذیر است

به گزارش ایدرونیوز ، قائم مقام شرکت رنو در چهارمین همایش صنعت خودروی کشور با تاکید بر اینکه ایران ستون اصلی برای همکاری با رنو است گفت: رنو در ایران فروش خوبی دارد (٣٧ درصد از فروش رنو در خاورمیانه و اسیا بوده است)  و باید گفت این مهم را مدیون طرف های شریک ایرانی است.

چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو

چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو

برنارد کامبیر با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه ها برای رنو در ایران کیفیت تولید است افزود: در ایران رفتار مشتریان در حال تغییر است در حالی که خریدها در ایران به صورت سنتی انجام میشد حالا ۵٠ درصد با روش های جدید انجام میشود . ما در بازار ایران فاصله هایی را که برای جلب رضایت مشتریان افتاده است جبران خواهیم کرد.

قائم مقام رنو ادامه با اشاره به اینکه توقع مشتریان از خدمات نرخ شفاف و کمترین زمان انجام است گفت :  همه اینها نشان می دهد انطباق با این شرایط از طریق یک شبکه امکان پذیر است.

 

وی تصریح کرد : از این رو در ایران هم کارهای زیادی باقی است که باید در راستای رضایت بیشتر مشتریان به کمک شرکا انجام دهیم.