با حضور وزرای خارجه ایران و فرانسه صورت گرفت

امضای قرارداد تأمین بخشی از تجهیزات خارجی کارخانه بایواتانول کرمانشاه

قرارداد تأمین بخشی از تجهیزات خارجی کارخانه باید اتانول کرمانشاه و نیز همکاری بلندمدت جهت توسعه بایواتانول و سوخت های زیستی میان ایدرو و گروه صنعتی MIG به ارزش ۱۰ میلیون یورو به امضاء رسید.

بنا به گزارش ایدرو نیوز پیرو سفر وزیر خارجه فرانسه به همراه هیئت بزرگ اقتصادی ، بازرگانی و صنعتی به ایران قرارداد تأمین بخشی از تجهیزات خارجی کارخانه باید اتانول کرمانشاه و نیز همکاری بلندمدت جهت توسعه بایواتانول و سوخت های زیستی فیما بین دکتر حاج فتحعلیها معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو ژانیو مارتین قائم مقام گروه صنعتی MIG به ارزش ۱۰ میلیون یورو در محل اتاق بازرگانی ایران و در حضور دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و ژان مارک آیدو وزیر امور خارجه فرانسه به امضاء رسید.

امضای قرارداد تأمین بخشی از تجهیزات خارجی کارخانه بایواتانول کرمانشاهامضای قرارداد تأمین بخشی از تجهیزات خارجی کارخانه بایواتانول کرمانشاه

امضای قرارداد تأمین بخشی از تجهیزات خارجی کارخانه بایواتانول کرمانشاه

در این قرارداد علاوه بر همکاری تکنولوژیکی MIG و ایدرو، تأمین منابع مالی (فاینانس) طرح های بیواتانول نیز پیش بینی شده است.

شایان ذکر است طرح بیواتانول کرمانشاه توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و در چارچوب شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس در کرمانشاه در حال اجرا بوده و ۳۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد. براساس برنامه پیش بینی شده این طرح در نیمه دوم سال ۱۳۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.