رونمایی از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران

با رونمایی از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران ، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین سه میلیون کاربر در تشکل‌ها و واحدهای صنفی سراسر کشور امکان پذیر می شود .

به گزارش ایدرو نیوز به نقل از دفتر ارتباطات مگفا، آئین رونمایی از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران با حضور مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) ، رئیس اتاق اصناف ایران و جمعی از فعالان حوزه اقتصادی کشور در محل سالن اجتماعات ساختمان اتاق اصناف ایران برگزار شد.

مدیرعامل مگفا در این مراسم با اشاره به ظرفیت ها و امکانات مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) در توسعه و هوشمندسازی کشور، گفت: مهم ترین اهداف این مرکز بومی سازی و توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و ایجاد سامانه‌های مرتبط با توسعه دولت الکترونیک است.

در ادامه این مراسم نحوه عملکرد سامانه آموزشی، چگونگی عضویت و ورود کاربران، شیوه استفاده از کلیپ‌های آموزشی، شرکت در آزمون مجازی و در نهایت مراحل دریافت گواهینامه پایان‌ دوره تشریح و آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه شد.

اتاق اصناف ایران، پیرو مصوبه هیأت مقررات‌زدایی، پایش و بهبود محیط کسب‌وکار مبنی بر تسریع و تسهیل صدور گواهینامه های آموزشی حوزه کسب ‌و کار، طی قراردادی با مگفا اقدام به طراحی و راه‌اندازی این سامانه‌ یکپارچه کرد .