وزیر صمت در نشست هیات دولت مطرح کرد؛

جایگزین شدن ۶۸ هزار خودرو در ناوگان حمل و نقل در سال ۱۴۰۲

وزیر صمت اعلام کرد که در سال گذشته ۶۸ هزار خودرو یعنی ۱۸ درصد بیش از ۴ سال قبل از آن در ناوگان حمل و نقل جایگزین شده است.

به گزارش ایدرونیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، نخستین نشست هیات دولت در سال ۱۴۰۳، امروز چهارشنبه برگزار شد که در ابتدای آن، دکتر سید‌ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و تجلیل از برنامه‌ریزی و برگزاری اجتماع معنوی روز گذشته مردم روزه‌دار در ورزشگاه آزادی، بر ضرورت فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی تأکید کرد.

رئیس جمهور همچنین از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در سال جدید با بهره‌گیری هر چه بیشتر و بهتر از رسانه‌ها برای تشریح برنامه‌ها و تبیین عملکردها و بیان دیدگاه‌ها و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن برنامه‌ریزی کنند.

پیش از سخنان رئیس جمهور، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در نوسازی ناوگان حمل و نقل در سال گذشته پرداخت و افزود: از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، ۵۷ هزار و ۶۰۷ خودرو در ناوگان حمل و نقل جایگزین شده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که تنها در سال گذشته ۶۸ هزار خودرو یعنی ۱۸ درصد بیش از ۴ سال قبل از آن در ناوگان حمل و نقل جایگزین شده است.