بازدید مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت از پژوهشکده میکرو الکترونک

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت به همراه مشاور وزیر کشور در امور استان ها از توانمندی های پژوهشکده و پروژه های در دست اجرا در حوزه موتورهای الکتریکی، دوربین های نظارتی و اپتیک، قطعات الکترونیکی و اینترنت اشیاء بازدید کرد.

به گزارش ایدرونیوز، در این بازدید نیازها و الزامات مورد تأکید وزارت کشور در حوزه های امنیتی و انتظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سید مجید هدایت ضمن بازدید از انواع موتورهای الکتریکی طراحی و ساخته شده توسط محققان پژوهشکده میکروالکترونیک، رهنمودهایی در خصوص توربین جدید بادی عمودی ۱۰ KW ساخته شده در پژوهشکده با توجه به ویژگی های خاص آن جهت استفاده در مناطق جنوب کشور و مجموعه جزائر جنوبی ارائه کرد.

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت با قدردانی از زحمات محققین و پژوهشگران پژوهشکده، ابراز امیدواری کرد با همکاری پژوهشکده میکروالکترونیک گامی موثر در جهت توسعه تحقق ساخت داخل دوربین های نظارتی و امنیتی برداشته شود.

پژوهشکده میکروالکترونیک زیر مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حوزه پژوهش‌های کاربردی و تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی در صنایع میکروالکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم‌های الکترونیکی و مخابراتی فعال است .