⁠تجلیل از شرکت های سرآمد در بیستمین و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی

بیست و یکمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی امروز با حضور رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت ، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، مدیران ارشد و مدیران تعالی شرکت‌های سرآمد ایرانی، با تجلیل از شرکت های سرآمد برگزار شد.

به گزارش ایدرونیوز ، در ابتدای این مراسم حمیدرضا بابایى رییس مرکز تعالى سازمانى و دبیر همایش گزارشى از سوابق ، رویکرد و اهداف این همایش ارائه کرد و از ثبت نام ۷۴ شرکت در این دوره خبر داد که بیشترین میزان حضور شرکت ها در طول پنج سال اخیر در همایش ملى تعالى سازمانى بوده است.

در ادامه سید مسعود همایون فر عضو کمیته داورى ضمن ارائه گزارش کمیته داورى همایش تعالى سازمانى ، روند ارزیابى و بررسى صورت گرفته در این دوره توسط اعضاى کمیته را تشریح کرد.

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازى صنایع ایران نیز در این همایش با تاکید بر اهمیت رتبه بندى شرکت ها در حوزه هاى صنعتى و اقتصادى گفت: در ارزیابى کیفى جوایز و رتبه بندى باید جامعه ذینفعان حس خوبى داشته باشند و این مهمترین مسئله اى است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بابک احمدی توجه به مدل هاى خلق ارزش پایدار را مهم توصیف و تصریح کرد : به نظر من این موضوع ، مقوله جدیدى است که در فضاى مدیریتى کشور باید به آن پرداخته شود و یکى از مهمترین مسئولیت هاى سازمان مدیریت صنعتى به شمار می رود .

سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت معدن و تجارت ، محمود اولیایى رییس هیات مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوره کسب و کار ایران و میرسامان پیشوایى رییس سازمان ملى بهره ورى نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

در پایان بیست و یکمین همایش ملى تعالى سازمانى از شرکت ها و سازمان هاى برتر در حوزه هاى مختلف تجلیل به عمل آمد.

تندیس هاى زرین ساخت و تولید سال ١۴٠٢ در سطح سازمان هاى بزرگ به شرکت هاى مهندسى و ساخت برق و کنترل مپنا-مکو و شرکت فولاد مبارکه اصفهان اهدا شد.

همچنین تندیس سیمین در این بخش به شرکت هاى هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنى خاورمیانه و گروه مپنا اختصاص یافت.

تندیس بلورین ساخت و تولید نیز به شرکت هاى فولاد سیرجان ایرانیان، فولاد هرمزگان جنوب ،توسعه آهن و فولاد گل گهر ، پتروشیمى زاگرس و فرآوران زغال سنگ پابدانا اهدا شد.

جایزه ملی تعالی سازمانی مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام مدیریتی سازمان‌ها و شرکت‌ها بر اساس الگوی تعالی سازمانی کشور است.