در جریان سفر به کشور چین رقم خورد؛

دیدار وزیر صمت با مدیرعامل و مدیران شرکت خودروسازی چری/ بررسی زمینه‌های همکاری شرکت‌های ایرانی و چینی در حوزه خودروسازی

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در جریان سفر به کشور چین، با مدیرعامل و مدیران بخش های مختلف شرکت خودروسازی چری دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش ایدرونیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه برنامه‌های سفر به کشور چین، با «یین تونگیو» مدیرعامل شرکت خودروسازی چری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور «بابک احمدی» رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو)، «مهدی ضیغمی» رئیس سازمان توسعه تجارت، «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل و نقل و «محمد مجید فولادگر» معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت برگزار شد، مهمترین زمینه‌های همکاری شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های چینی در حوزه‌های مربوط به صنعت خودروسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، عباس علی‌آبادی وزیر صمت ایران، در جریان سفر به کشور چین، از دو شرکت بزرگ خودروسازی این کشور (چری و دانگ‌فنگ) و کارخانه تولید باطرى گوشن بازدید کرد.

از سوی دیگر، وزیر صمت ضمن همراهی با «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح پاویون جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین و بازدید از غرفه شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه، در نشست‌ با تاجران و سرمایه‌گذاران چینی و همچنین همایش تجاری ایران و چین، سخنرانی کرد.