جلسه هم اندیشی سازمان مدیریت صنعتی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور

جلسه هم اندیشی سازمان مدیریت صنعتی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران در این جلسه ضمن معرفی فعالیت ها و اقدامات این سازمان ،گفت : تاکنون بیش از ۵۰۰۰ طرح مشاوره‌ای  و ۴۰۰ عنوان آموزش کاربردی اجرا شده و این سازمان آماده است با توجه به پیشینه همکاری و تعاملات بین المللی با دانشگاه های آلمان فرانسه، هلند و ایتالیا، دوره های مورد توافق با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران را برگزار کند . 

ابوالفضل کیانی بختیاری در ادامه گفت: شبکه مشاوران سازمان را به گونه ای تقویت شده که مسیر ایفای نقش ملی را تسهیل و شرایط را برای اعتلای برند کارفرمایی شرکت ها فراهم نمایند.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نیز ضمن  معرفی این صندوق اظهار داشت: ضرورت پشتیبانی مالی و معنوی از پژوهشگران و فناوران همواره مورد توجه سیاست‌گذاران کشور بوده است و این صندوق در تلاش بوده به عنوان بنیاد ملی علم ایفای نقش کند و در طول دو دهه فعالیت اقدام های مؤثری را در حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور انجام داده است.

علی محمد سلطانی عمده فعالیت‌های این صندوق در حوزه‌های حمایت از طرح‌های پژوهشی، پسا‌دکتری، رساله دکتری، دکتری، کرسی پژوهشی، پژوهانه (گرنت)  عنوان کرد .