وبینار تخصصی ماموریت دشوار مدیران منابع انسانی در جهان پس از کرونا برگزار شد

وبینار تخصصی با موضوع “ماموریت دشوار مدیران منابع انسانی در جهان پس از کرونا” از سلسله همایش های “از تئوری تا عمل” برگزار شد.

وبینار تخصصی ماموریت دشوار مدیران منابع انسانی در جهان پس از کرونا برگزار شد

به گزارش ایدرونیوز ، برگزاری پنجمین همایش از تئوری تا عمل به دلیل شیوع گسترده کرونا به شکل وبینار و با حضور سخنرانان خارجی و ایرانی به همراه ترجمه همزمان انجام شد.

رضا کریمی «مدیر همایش های سازمان مدیریت صنعتی» با اعلام این خبر گفت: تا کنون پنج عنوان سلسله همایشهای از تئوری تا عمل، با هدف پیوند مبانی نظری و آکادمیک مدیریت با آخرین تحولات و تغییرات محیطی بین المللی کسب و کار، توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شده است.

گفتنی است که در این وبینار “دیو میلنر” از انگلستان تغییرات ایجاد شده در کسب و کارهای بین المللی و محلی در اثر شیوع ویروس کرونا و آینده کاری پس از تاثیرات این ویروس و نقش راه تغییرات ضروری در رویکرد مدیریت منابع انسانی در این زمینه را در قالب ارائه تشریح کرد.

علاوه براین، ابراهیم شیخ «دبیر علمی شانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی» نیز با تشریح تکنولوژی های جدید منابع انسانی و رویکرد محوری توسعه کسب و کار با تکنولوژی، شش روند آینده کسب و کار از طریق پیشرفت و توسعه تکنولوژی و رویکردهای نوین مدیریت منابع انسانی را تشریح نمود.

با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری همایش ها به شکل حضوری، مدیریت همایش های سازمان مدیریت صنعتی در صدد برگزاری چندین نوبت وبینار از تئوری تا عمل با حضور اساتید و سخنرانان خارجی و داخلی است، تا شرکت کنندگان از آخرین دستاوردها و تجارب موفق علمی بین المللی و داخلی در حوزه مباحث مدیریت آگاه و زمینه نشر و توسعه دانش را فراهم آورند.

متقاضیان می توانند جهت اطلاع از عناوین بعدی سلسله همایش از تئوری تا عمل از طریق وب سایت دبیرخانه دائمی کنفرانس مدیریت منابع انسانی به نشانی www.hrdconf.ir نسبت به ثبت نام خود در وبینارهای تخصصی اقدام نمایند.